• Tylko online

Dźwig Zdalnie Sterowany Pilot Na Baterie Ruchome Ramię 60 cm

95,45 zł
Brutto
Producent: LEANToys
Ilość
Dostępny

 

Paczkomat od 11,99 zł / Kurier od 15,00 zł

 

Masz pytanie? Zadzwoń! Tel. +48 74 645 4889

 

Ceny w sklepie internetowym mogą się różnić od cen w sklepie stacjonarnym.

Dźwig Zdalnie Sterowany Pilot Na Baterie Ruchome Ramię

Własny plac budowy w swoim pokoju ? Czemu nie ? Każdy maluch interesuje się pojazdami budowlanymi. Idealne odwzorowanie i elastyczne działanie pozwala dzieciom na naukę zasad na budowie. Twój maluch będzie mógł zasiąść za sterami wielkiej maszyny budowlanej. Pojazd zapewni długie godziny zabawy. Wiele ekscytujących przygód przed dzieckiem, a odgrywanie ról wpłynie na rozwój wyobraźni.

Nasz dźwig posiada wiele funkcji, które zaciekawia malucha, będzie mógł tworzyć własne budowle z klocków bądź innych elementów znajdujących się w swoim azylu. Dźwig umożliwia obrót kabiny o 360 stopni oraz unoszenie i opuszczanie kontenera co daje większy zasięg i możliwości. Na końcu ramienia znajduje się hak, na który można zaczepić i przewieźć w inne miejsce żółtą atrapę kontenera- dołączoną do zestawu. Wszystko sterowane jest za pomocą pilota połączonego z dźwigiem długim kablem o długości 100 cm.

Do produkcji koparki dla dzieci użyto atestowanego materiału najwyższej jakości, jakim jest plastik. Gwarantuje to zarówno bezpieczeństwo i komfort użytkowania, jak i solidność pojazdu.

 

Elementy zestawu: 

- dźwig

- kontenerek

- pilot

 

Wymiary dźwigu: 

 18 cm x 38 cm x 60 cm 

Wymiary kontrolera: 

 11 cm x 7 cm x 3 cm 

Wymiary opakowania: 

 35 cm x 22 cm x 10 cm 

Kontroler zasilany jest dwoma bateriami 1,5 V AA, brak w zestawie. Zabawka przeznaczona jest dla dzieci powyżej 5 roku życia. Dźwig posiada certyfikat CE i jest zgodny z normą EN 71. Zapakowany jest w kartonik, dzięki czemu nadaje się idealnie na prezent.

LEANToys
9394

Opis

Ostrzeżenie!
Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 5 lat
Płeć
unisex
Wiek
5+

Specyficzne kody

Inne produkty w tej samej kategorii: